Blogger templates

Pages - Menu

Friday 29 March 2013

Club Kisah Seram : Nurse..!!!

Kisah ini berlaku pd tahun 2003, 11.4.2003. Masa tu aku brsalin kt hospital selayang. Mlm prtama aku di hospital selayang, dlm kul 2 or 3am, aku ingin ke tandas. Dan masa aku nk bgun. Aku melihat seorg perempuan brdiri di luar cermin, aku hnya melihat dr belakang n aku x npk wjh perempuan tp rmbut dia paras bahu n pakai bj hospital selayang sama mcm aku.
Tp bila aku dekat dia hilang, masa tu bulu roma aku dh mereman n aku rasa kepala aku dh besar. Tp kemanakah hilangnya perempuan n dlm takut2 tu aku masih mencari n aku tgk perempuan tu ade kt bwh n sedang melihat kearah aku dgn mata yg merah.. dn trsenyum sinis pd aku.. aku hnya trsedar bila seorg nurse dtg menegur aku n gtaw yg ank aku menangis.. nurse tu tnyer akk tgk aper? Perempuan tu!!!! Nurse tu jwb perempuan mana, sy x npk sapa2 pun kt bwh tu.. lalu aku ceritakn aper yg aku npk pd nurse yg brtugas mlm tu, dia ckp perempuan tu mati bunuh dri krn x dpt trima hakikat yg anknya x dpt diselamatkn. Dn katil aku tggl masa tu adalh katil perempuan yg mati bunuh dri kt c2. Esoknya aku terus gtaw dktr yg aku nk kuar hari nie jgk dr cni..

No comments: